ইটালী-আমেৰিকান গোট ‘ফিয়াট ক্ৰিছলা’ৰ অট’মোবাইল আৰু ফৰাচী পিএছএ গ্ৰুপৰ মাজত একত্ৰীকৰণৰ দ্বাৰা গঠন কৰা এই গোটটোৱে ভাৰতত কম্প্যাক্ট চাব-ফোৰ মিটাৰ শাখা আৰু বহুমুখী/ক্ৰীড়া উপযোগিতা বাহন খণ্ড দুয়োটাতে ইভি অনাৰ পৰিকল্পনা কৰিছে।
গ্লোবেল অট’মোটিভ গ্ৰুপ ষ্টেলাণ্টিছে অহা বছৰ চিট্ৰ’ন ব্ৰেণ্ডৰ অধীনত ভাৰতত ইয়াৰ প্ৰথমখন বৈদ্যুতিক বাহন মুকলি কৰিব ৷ কোম্পানীৰ মুখ্য কাৰ্যবাহী বিষয়া কাৰ্লোছ টাভাৰেছৰ মতে ২০৩০ চনৰ ভিতৰত মুঠ বিক্ৰীৰ ৩০ শতাংশ ইভিৰ পৰা আহিব বুলি তেওঁলোকে আশা কৰিছে।
ভাৰতীয় বজাৰৰ বাবে ইভিত বিনিয়োগৰ বিষয়ে সোধাত টাভাৰেছে কয় যে গোটটোৱে এক নিৰ্দিষ্ট পৰিমাণ নিৰ্ধাৰণ কৰা নাই কিয়নো ষ্টেলাণ্টিছে স্মাৰ্ট কাৰ প্লেটফৰ্ম (চি-কিউব) কাৰ্যসূচীৰ আৰম্ভণিৰ পৰা ইয়াক “কৌশলগত অভিযান্ত্ৰিক”ত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিছিল, যাৰ ওপৰত চিট্ৰ’নে ২০২২ চনৰ প্ৰথমাৰ্ধৰ ভিতৰত উপ-চাৰি মিটাৰ গাড়ী চি৩ৰে আৰম্ভ কৰি পৰম্পৰাগত ইঞ্জিন কাৰ মুকলি কৰিব। পৰিকল্পনা কৰা বিভিন্ন ইভি সামগ্ৰীৰ বিনিয়োগৰ পৰিমাণ প্ৰায় এক বিলিয়ন ইউৰোৰ সমান হ’ব পাৰে।
ইভিৰ মুঠ উৎপাদন ব্যয়ৰ ৪০ শতাংশ বেটাৰিৰ সৈতে, ষ্টেলাণ্টিছে ভাৰতৰ লগতে বাকী বিশ্বৰ বাবে এনে বাহনৰ সামগ্ৰিক ব্যয় হ্ৰাস কৰিবলৈ স্থানীয় উৎস বিচাৰি আছে।