ইউটিউবে মনোৰঞ্জনৰ সংজ্ঞা সলনি কৰিছে। দৈনন্দিন জীৱনৰ পৰা আৰম্ভ কৰি বিভিন্ন ধৰণৰ ৰন্ধন – বিভিন্ন ৰুচিৰ মনোৰঞ্জনমূলক ভিডিঅ’ ইউটিউব পৰ্দাত উপলব্ধ। ফলত ইউটিউবৰ দৰ্শকৰ সংখ্যা বৃদ্ধি কৰিছে ৷ কেৱল দৰ্শক হিচাপেই নহয়, বহুতে এতিয়া ইউটিউবক উপাৰ্জনৰ মাধ্যম হিচাপে ব্যৱহাৰ কৰিছে। বিভিন্ন বয়সৰ লোকৰ মাজত ইউটিউবাৰ হোৱাৰ ধাৰা পৰিলক্ষিত হৈছে । ইউটিউবাৰ হ’বলৈ প্ৰথমে ইউটিউবত নিজৰ চেনেল তৈয়াৰ কৰিব লাগিব। আৰু ইউটিউবাৰসকলে মনোৰঞ্জনমূলক ভিডিঅ’ বনাই সেই চেনেলত উপলব্ধ কৰিব লাগিব । এজন সফল ইউটিউবাৰৰ মাপকাঠী কেৱল চাবস্ক্ৰাইবাৰ। চেনেলটোৰ যিমানেই চাবস্ক্ৰাইবাৰ থাকে সিমানেই চেনেলটোৰ জনপ্ৰিয়তা বৃদ্ধি পায় ৷ । ইয়াৰ বাহিৰেও যদি চেনেলটোৰ চাবস্ক্ৰাইবাৰৰ সংখ্যা বেছি হয় তেন্তে ইউটিউব কোম্পানীয়েও নিজ নিজ চেনেলটোক অধিক ধন দিয়ে। ইউটিউব চেনেল সৃষ্টিৰ প্ৰথম দিনাৰ পৰাই কেনেদৰে চাবস্ক্ৰাইবাৰৰ সংখ্যা বৃদ্ধি কৰিব পাৰি তাৰে চেষ্টা কৰিব লাগে। কিন্তু সেয়া বৰ সহজ কাম নহয়। গ্ৰাহক বৃদ্ধিৰ বাবে কেইবাটাও নিয়ম আছে। যদি কি কি কথাই ইউটিউব চেনেলৰ চাবস্ক্ৰাইবাৰৰ সংখ্যা বৃদ্ধি কৰিব?
ভিডিঅ’ৰ মান
ইউটিউব চেনেলৰ গ্ৰাহক বৃদ্ধিৰ অন্যতম উপায় হ’ল ভিডিঅ’ ‘কন্টেন্ট’। এই ক্ষেত্ৰত ভিডিঅ’ গুৰুত্বপূৰ্ণ। আকৰ্ষণীয় অথচ ৰুচিসম্পন্ন, এই ধৰণৰ ভিডিঅ’ দৰ্শকে পছন্দ কৰে। ভিডিঅ’টো বেছি দীঘল নহ’লে ভাল। ভিডিঅ’টো জকমকীয়া হোৱাটো উচিত । শব্দ প্ৰক্ষেপণ ভাল হ’ব লাগিব। যদি আপোনাৰ চেনেলৰ ভিডিঅ’বোৰত এই গুণবোৰ থাকে তেন্তে চাবস্ক্ৰাইবাৰৰ সংখ্যা বৃদ্ধি হোৱাৰ আশা কৰিব পাৰি।
ধাৰাবাহিকতা
প্ৰতিটো কামতে সামঞ্জস্যতা অতি প্ৰয়োজনীয়। এই ক্ষেত্ৰতো ব্যতিক্ৰম নহয়। গ্ৰাহক বৃদ্ধিৰ বাবে এটা পদক্ষেপ হ’ল নিয়মিতভাৱে ভিডিঅ’ আপলোড কৰা। দৈনিক ভিডিঅ’ আপলোড কৰিলে আপোনাৰ চেনেলৰ প্ৰতি আগ্ৰহ জগাই তুলিব।
ছচিয়েল মিডিয়াত প্ৰচাৰ কৰক
চচিয়েল মিডিয়াত আপোনাৰ চেনেলৰ প্ৰচাৰ কৰক। তেতিয়া অধিক দৰ্শকৰ মাজলৈ যোৱাটো সম্ভৱ হ’ব। ছচিয়েল মিডিয়াত চেনেলটোৰ লিংক দিব পাৰে। তেতিয়া ইচ্ছুক সকলে চেনেলটো চাবস্ক্ৰাইব কৰিব।
আকৰ্ষণীয় শিৰোনাম
আপোনাৰ ভিডিঅ’টোৰ শিৰোনামে নিৰ্ধাৰণ কৰিব যে দৰ্শকে চাব নে নাচাব। গতিকে ভিডিঅ’ৰ শিৰোনামবোৰ সদায় আকৰ্ষণীয় হ’ব লাগে। দৰ্শকক আকৰ্ষিত কৰিব পৰাকৈ শিৰোনাম লিখাৰ অভ্যাস কৰক ৷