বলীউডৰ জনপ্ৰিয় অভিনেত্ৰী আলিয়া ভাটৰ প্ৰযোজনা আৰু অভিনয়েৰে এইবাৰ চলচ্চিত্ৰ প্ৰেমীলৈ আগবঢ়াই দিয়া হৈছে এখন ছবি ‘দাৰ্লিংছ’ য’ত বদ্ৰুৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে আলিয়াই আৰু তেওঁৰ স্বামী হামজাৰ প্ৰতি চৰ্তহীন প্ৰেম প্ৰস্ফূতিত হৈছে ছবিখনত ৷ হামজাৰ চৰিত্ৰ ৰূপায়ণ কৰিছে বিজয় বৰ্মাই ৷ আনহাতে বদ্ৰুৰ মাকৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে শেফালী শ্বাহে ৷
“যদি আপুনি অকলে ৰেষ্টুৰেণ্ট বা চিনেমালৈ যাব পাৰে, আপুনি জীৱনত যিকোনো কাম কৰিব পাৰে।” অৱশ্যে, মহিলাসকলে বিশ্বাস কৰে যে তেওঁলোকে সমাজৰ চকুত বেয়া হোৱাৰ ভয়ত এক অস্থিৰ, বিষাক্ত সম্পৰ্কত থাকিব বিচাৰে।
লিখক পাৰভিজ শ্বেখৰ আৰু নৱাগত পৰিচালক জছমিত কে ৰীনে নিম্ন মধ্যবিত্ত শ্ৰেণীৰ সামাজিক-মানসিক পৰিৱেশৰ মাজত পিতৃতান্ত্ৰিকতা আৰু ঘৰুৱা হিংসাৰ (ডিভি) ওপৰত তীক্ষ্ণ দৃষ্টি ৰাখি ছবিখনত সকলোবোৰ প্ৰতিফলিত কৰাৰ চেষ্টা কৰিছে। মুম্বাইত থকা দুগৰাকী মহিলা – মাতৃ আৰু কন্যা যি অৱশেষত নৰকতে তেওঁলোকৰ নিজৰ স্বৰ্গ বিচাৰি পায়।তেওঁলোকৰ চাৰিওফালে ক’লা ডাৱৰ ঘূৰি থকা স্বত্তেও তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ জীৱনলৈ পোহৰ অনাৰ উপায় বিচাৰি উলিয়ায় । তেওঁলোকে প্ৰতিকূল পৰিস্থিতিৰ সন্মুখীন হৈয়ো হাঁহি নিজৰ জীৱন অতিবাহিত কৰাৰ পথ বাচি লয় ।
ডাৰ্লিংছ সম্পূৰ্ণ ডাৰ্ক কমেডি বা এটা টুইষ্টেড চাচপেন্সফুল থ্ৰিলাৰ নহয়। এক ৰৈখিক, সৰল ধৰণে কোৱা, চলচ্চিত্ৰখনত এজন উৎপীড়কৰ বিষয়ে কোৱা হৈছে যিয়ে পুৰুষ বনাম মহিলাৰ যুঁজৰ ওপৰত তেওঁৰ সঙ্গীক শোষণ কৰে।
ডাৰ্লিংছে ঘৰুৱা হিংসাৰ দৰে এক আকৰ্ষণীয় বিষয়ক সমাজলৈ আগবঢ়াই দিছে যাক শক্তিশালী অভিনয়েৰে ৰাইজৰ মাজলৈ লৈ আহিছে যদি জনপ্ৰিয় অভিনেত্ৰী শ্বেফালী আৰু আলিয়াই। মাক আৰু জীয়েকৰ মাজৰ সৌহাৰ্দ্যই এই চলচ্চিত্ৰখনৰ গতি নিৰ্ধাৰণ কৰে ৷ ইয়াৰ হৃদয় কঁপাই তোলা, আৱেগিক দৃশ্য তথা সূক্ষ্ম হাস্যৰসে ছবিখনক এক অনন্য মাত্ৰা প্ৰদান কৰিছে।
ছবিখনত তেওঁলোকে নিজকে ভুক্তভোগী কৰি নাৰাখি নিজৰ জীৱন আগুৱাই নিয়াৰ যি যাত্ৰা সেইটোৱেই হৈছে এই সাহসী ঘৰুৱা ছবিখনৰ মুখ্য আকৰ্ষণ যি পুৰুষৰ বিশেষাধিকাৰ, শাৰীৰিক-আৱেগিক উৎপীড়ন আৰু ভীতি প্ৰদৰ্শনৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে। যাৰ বাবে ছবিখনৰ বাবে অধিক আগ্ৰহী প্ৰতিগৰাকী দৰ্শক ৷