দীপিকা পাডুকন এইবাৰ অস্কাৰৰ অন্যতম উপস্থাপক হিচাপে অংশগ্ৰহণ কৰিছে । আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় তাৰকা হিচাপে পৰিগণিত হৈছে দীপিকা। যোৱা বছৰ ক্যা চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱত জুৰীৰ অন্যতম সদস্য আছিল আৰু বিশ্বকাপৰ মঞ্চতো তেওঁক দেখা গৈছে। ভাৰতৰ সীমাৰ বাহিৰত দীপিকাৰ স্বীকৃতি এতিয়া বিশ্বব্যাপী। কিন্তু অস্কাৰৰ ৰেড কাৰ্পেটত উপস্থিত থকা আটাইকেইটা আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় সংবাদ সংস্থাই তেওঁক চিনি নাপালে। কেৱল সেয়াই নহয়, গেটী ইমেজ বা এ এফ পিৰ দৰে সকলো আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় সংবাদ সংস্থাই দীপিকা পাডুকনৰ সকলো ছবিতে ব্ৰাজিলৰ মডেল কেমিলা আলভেছৰ নাম উল্লেখ কৰিছে।
সংবাদ সংস্থাটোৰ ফটোখনৰ কেপচন দেখাৰ পিছত আটাইকেইটা বিখ্যাত আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বাতৰি কাকততো ছপা কৰিলে একে ভুল। দীপিকাই ক’লা গ্ল’ভছৰ সৈতে লুই ভিটনৰ ক’লা অফ-দ্য-শ্বোল্ডাৰ বল গাউন পিন্ধিছিল। ডিঙিত টপাজৰ লকেট থকা কাৰ্টিয়েৰ হীৰাৰ হাৰ। হাতত হীৰা ব্ৰেচলেট আৰু আঙঠি। দেখাত তাইক আশীৰ দশকৰ হলিউডৰ অভিনেত্ৰী যেন লাগিছিল। কিন্তু সংবাদ সংস্থাই তেওঁক হলিউডৰ অভিনেতা মেথিউ মেককন’ঘিৰ পত্নী কেমিলা বুলি ভাবিছিল!
কিন্তু ৯৫ সংখ্যক একাডেমী বঁটাত ভাৰতীয় চিনেমাৰ স্পষ্ট উপস্থিতি। মূল গীতৰ শাখাত বিজয়ী হৈছে ‘নতু নাতু’। ২০২২ চনত এছ এছ ৰাজামৌলিৰ ছবি ‘আৰ আৰ আৰ’ ছবিগৃহত মুক্তি লাভ কৰে। তেতিয়াৰ পৰাই এই তেলেগু ছবিখন চৰ্চাৰ কেন্দ্ৰবিন্দু হৈ আছে। দেশৰ সীমা অতিক্ৰম কৰি বিদেশৰ বক্স অফিচেও দৰ্শকৰ প্ৰশংসা লাভ কৰিছে। এইবাৰ ‘নাতু নাটুৱে’ অস্কাৰ লাভ কৰে। দীপিকাৰ উপস্থাপনৰ পিছতে অস্কাৰৰ মঞ্চত অভিনয় কৰে ‘নতু নাটু’। ডলবি থিয়েটাৰত হাতচাপৰিৰ সৃষ্টি হ’ল। ইয়াৰ উপৰিও তামিল ছবি ‘দ্য এলিফেণ্ট হুইছপাৰাৰ্ছ’ই চুটি তথ্যচিত্ৰ শাখাত অস্কাৰ লাভ কৰে।